back to top
- Reklama -Filmová filharmonie, GAMES 2024

Divadelní recenze

Recenze divadelních představení.

Café 1933: Několikachodové menu s tučným ukrajinským přízvukem

Břicho vám nenasytí, duši však ano. Vcházíte do podniku s názvem Café 1933, kde vás vítá elegantně oděná ukrajinská obsluha.

Čekání na Godota v Mahenově divadle: O tom, že se něco stalo, i když...

Scéna Čekání na Godota výtečně koresponduje s poselstvím díla. Vytváří prostor, ze kterého není úniku.

Velký Gatsby se ukázal v romantickém hávu v Městském divadle v Brně

Fitzgeraldovi se v jeho románech povedlo zachytit výjimečnou dobu. Válka skončila a svět vyrazil kupředu plnou silou.

Tři sestry hledají východisko v Mahenově divadle

Po dvou letech se činohra Národního divadla Brno vrátila k Čechovovi, tentokrát s inscenací Tři sestry.

Noční krajina: Kam s Führerovým odkazem?

Marius von Mayenburg se objevuje na scéně Národního divadla Brno už podruhé. Po hře Mars představila Reduta Noční krajinu.

Jmenuji se Ašer Lev: Jdi si za svým a svého dosáhneš

Milé překvapení čekalo diváky činoherního souboru Moravského divadla Olomouci ve hře Jmenuji se Ašer Lev.

Antieva: Divočinou slov Anny Pammrové

Anna Pammrová byla svéráznou filozofkou, básnířkou a autorkou, jejíž dílo se začalo dostávat do širšího povědomí až dlouho po její smrti.

Hamlet aneb Hádala se duše s tělem: Dva Hamleti na jednom jevišti

Dva Hamleti za cenu jednoho, mohlo by lákat brněnské Městské divadlo na svoji poslední činoherní premiéru.

Naprostí cizinci v Divadle Na Jezerce poznávají sami sebe 

Když se sejdou staří přátelé na obvyklém posezení, čeká asi málokdo nějaké skandální odhalení. To by ovšem nesměly být na světě mobily.

Tři muži na špatné adrese – mezi Ostravou a hvězdným nebem

Oblíbená představení pražských divadel, netradiční výhled na Ostravu, nové místo s bohatou historií.

Marta: S tváří neměnnou…

Marta Kubišová. Jméno, které si každý spojuje s bojem proti okupaci, s nadějí a odvahou, s neuvěřitelným hlasem.

Bouře a její následky 

Příběh začíná mořskou bouří, podle které se dá vytušit, jak moc se povedlo rozhýbat celé představení.